FANDOM

Do wszyskich galaktyk zbliża się kometa Kuźwar i najpotężniejsi przywódcy głównych galaktyk próbują ją powstrzymać. Oczywiście nieświadomy niczego Bomba robi swoje - n*********a do kosmitów. Jak to się zakończy - czy dawni wrogowie zakończą właśnie? Przekonacie się w kinach 2012 roku.

Trailer
Kutapokalipsa - logo

Logo filmu

Kapitan Bomba: Kutapokalipsa to pełnometrażowy film GIT Produkcji opowiadający o przygodach rozgrywających się w uniwersum Kapitana Bomby, nie będący ściśle fabularnie powiązany z serialem. Premiera w sieci kin Helios w całej Polsce miała miejsce 23 marca 2012, na TVN Player 15 czerwca, w serwisie YouTube 5 września tego samego roku.

Prace nad filmemEdytuj

Kutapokalipsa - plakat

Plakat

W październiku 2008 roku na stronie internetowej zespołu GIT Produkcja pojawiła się informacja o rozpoczęciu prac nad kinową, pełnometrażową, aktorską wersją Kapitana Bomby. Tym samym serial miał być pierwszym z dorobku wytwórni, który doczekałby się wersji kinowej. Sceny w filmie fabularnym nie zachwyciły twórców, więc projekt przerwano. Bartosz Walaszek zapowiedział jednak, że w 2012 w kinach odbędzie się premiera wersji pełnometrażowej. Ta informacja wywołała radość wśród wielu polskich internautów.

17 października 2011, na oficjalnym kanale pojawiła się pierwsza zapowiedź filmu, zaś 13 marca 2013 drugi trailer, którym podano już datę i miejsce premiery.

PremieraEdytuj

Głównym tematem fabuły jest zbliżająca się do galaktyk kometa Kuźwar. Aby ją pokonać, Gwiezdna Flota i armia, którą dowodzi Sułtan Kosmitów, będą musiały połączyć swe siły.

Fabuła Edytuj

Na planecie D.U.P.A. znajdują się Chujewy są szczeszliwi, leczt wtedy brzybył nieznany atak okazuje że to był sen wywoła koszmarny kataklizm, chcą rozpocząć do marszałka. Załoga (Kapitan Bomba, Sebek Bąk i Janusz Sram) muszą odbić strefy więzienie gdzie mieli armia Kosmitów, Bomba dzwoni do Sułtana Kosmitów lecz wtedy rozłączył się z kontaktów nimi został alkoholikiem, na komnacie Sułtana rozpoczął się gościny bo byt, na siedzibie kutasenatu że mają wizje twierdzi że zbliża się kutapokalipsa na czerwony punkt ogłasza że zbliża się kometa "KUŹWAR!", kżeszło tak śmierdzi jak skunksa.

Bomba jest nie przytąmny i widzi na ekran trailera filmu pedalski włamywacz 2 premiera w grudniu na kasety VHS "Gęsia skórka", gdy stoi Torpeda krtytykuje o przeczucię Bomba sam nie ma anditątum na moce, nadal wciąsz jest ploblem przed krzycząc KUŹWAR! gdy może być Koniec Świata i narodzi nowe życie, gdy zapomnieli zamuwić Pizze dzwoni że nie odebrał mówi "uciekajcie!" gdy zjawia się kometa który wysysa Chujewy i zmieniają wielką gówno siedzibę i się rozwaliły oraz spalili całą planetę, tym sensie Bomba i Głuś rozmawiają sobię który Tytus piję Wódę, głuś mówi do Barwa prosi o scierkę które jest kupą je na słonke i odycha "a Bomba szybko i scejnu" gdy razem pili wódę i idą sobie tańczyć

CiekawostkiEdytuj

  • Fabuła filmu jest w głównej mierze parodią wojny ze Żniwiarzami z uniwersum gier Mass Effect.
  • W filmie pojawiają się dwie piosenki zespołu Bracia Figo Fagot w którym występuje Bartosz Walaszek - "Bożenka" i "Małgoś Głupia".
  • W jednej scenie pojawia się postać podobna do Walo z powstałej później popularnej kreskówki Bartosza Walaszka, Blok Ekipy.