FANDOM

Granica kosmosu

Orzeł 7 w pobliżu granicy wszechświata

Granica kosmosu (in. granica wszechświata) jest oznaczona żółto-zieloną linią i nie wiadomo jak zainstalowano tę czerwoną kreskę... Jak odkryła załoga Kapitana Bomby, poza granicą kosmosu wszystkie tkanki organiczne zamieniają się w kutasa. Podobnie działa przywieziona spoza tej granicy materia pozakosmiczna. Nie wiadomo jednak, co dzieje się tam z kutasami. Jeżeli jest się za daleko od granicy kosmosu, można zostać wciągniętym przez antygrawitację czarnej dziury. Na granicy wszechświata leży planeta Wpi-zdylia gdzie odbył się pojedynek między Kapitanem Bombą i Chorążym Torpedą. Bomba wypchnął Torpedę poza granicę i ten zamienił się w kutasa. Gdy chciał mu pomóc, stało się z nim to samo.

MiejscaEdytuj

- Poza granicami kosmosu znajduje się mgławica Zasrał,gdzie można spotkać Dupxo. Można się tam poruszać jedynie w kutafandrach ochronnych.

- Gdzieś poza granicą kosmosu żyła potężna rasa kosmitów zwanych Bengalami którzy raz na sto milionów lat przekraczali granicę na komecie Kuźwar i zarzynali wszystkie rozwinięte rasy innych galaktyk. Zostali zabici, kiedy dali się wciągnąć w pułapkę Bomby oraz Deformersów co najprawdopodobniej zakończyło na zawsze cykl Kutapokalipsy. Nie wiadomo, czy poza granicą kosmosu nadal żyją jacyś przedstawiciele ich rasy.

ŹródłaEdytuj

  • Misja: Zbadać co jest za kosmosem
  • Solówa
  • Porwanie księżniczki
  • Gdzie sikorka mówi ja pier..olę